Welkom

De banen van TCY liggen op het mooie sportcomplex Boswijk in Ypenburg, Den Haag. Bij TCY spelen we op kunstgrasbanen waardoor je vrijwel  altijd kunt tennissen (zowel zomer als winter (tot 9 graden onder nul).

Na een stevige regenbui kan er zo weer gespeeld worden! TCY organiseert van allerlei activiteiten, zowel voor de jeugd als voor volwassenen.

Momenteel wordt er op 6 banen gespeeld waarvan 3 banen verlicht zijn. We hebben een eigen clubhuis aan de rand van het veld.

Als je meer informatie over TCY wilt hebben, nodigen we je graag uit om contact op te nemen met één van de bestuursleden van de vereniging.

Als je interesse hebt om lid te worden van TCY dan ben je van harte welkom op ons sportpark, Sportcomplex BOSWIJK te Ypenburg. Het sportpark ligt centraal in Ypenburg en is gemakkelijk ook per tram te bereiken. Zie hiervoor de pagina met de routebeschrijving.

welkom

groen