Banen & Clubhuis

Momenteel wordt er op zes banen gespeeld waarvan 3 banen verlicht zijn. We hebben een eigen clubhuis aan de rand van het veld waar na de training en lessen ontspannen gezeten kan worden en er altijd iets te drinken is. Drie extra banen kunnen alleen door jeugdige spelers op een klein veld worden gebruikt. Ook heeft de vereniging drie kleedkamers, twee scheidsrechter kleedkamers en opslagruimte in de Boswijkhal.

Het clubhuis word na 15 jaar trouwe dienst verbouwd. Elke week zie je de vorderingen binnen in het clubhuis. Dit is niet mogelijk zonder onze hard werkende senioren groep waar we heel blij mee zijn in het bestuur! Het clubhuis is gewoon weer open na de verplichte sluiting door corona. Ook tijdens de verbouwingswerkzaamheden.

In het voorjaar van 01-April tot aan de zomervakantie en in het najaar tot aan de herfstvakantie maakt het Lyceum Ypenburg doordeweeks gebruik van het veld van 08:00 tot 16:00. Gebruik overdag kan in overleg met de leraren van Lyceum Ypenburg. Let op Lyceum Ypenburg heeft steeds meer leerlingen en het veld wordt intensief gebruikt.

Voor kinderverjaardagen geeft Eugenie van der Wolk leuke tennisclinics. Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

tennis club ypenburg